FAQ: Opsigelse og binding
Opsigelse af nummer
Hvis du ønsker at opsige dit nummer hos Greentel, skal du sende en e-mail til kundeservice på support@greentel.dk eller logge ind på "Mit Greentel" - og opsig det under menuen "Opsig abonnement".
Vi har ingen binding eller opsigelsesperiode, så når vi har modtaget din henvendelse, vil du modtage en bekræftelse på, at din opsigelse er modtaget og effektueret på den valgte dato. Modtager du ikke en bekræftelse, skal du kontakte kundeservice.
Husk at opsige dit nummer, hvis du ikke vil bruge det mere, for pakken bliver trukket til hver den 1. i måneden uanset saldo på din mobilsaldo.
Skal du ikke bruge dit nummer i en længere periode, sæt dit abonnement på pause for 9 kr. pr. måned, dette gøres på 'Mit Greentel' under fanen "Mit Abonnement"
Ønsker du at flytte dit nummer væk fra Greentel, skal du IKKE opsige dit nummer. Det gør dit nye teleselskab for dig, når du flytter over til dem.
Opgørelse af mobilsaldo ved opsigelse
30-40 dage efter opsigelsen er registreret, vil din mobilsaldo blive endelig opgjort. Restsaldoen bliver ført retur til din bankkonto og er til rådighed imellem én til syv dage efter overførslen afhængig af banken der overføres til, weekend og helligdage.
Binding
Hos Greentel er der ingen binding. Du kan opsige dit nummer og abonnement, den dag du ønsker det.