FAQ: Opsigelse og binding

« Tilbage

Opsigelse af nummer

Hvis du ønsker at opsige dit nummer hos Greentel, skal du sende en e-mail til kundeservice på support@greentel.dk. 
Du har intet opsigelsesvarsel, så når vi har modtaget din henvendelse, vil du modtage en bekræftelse på, at din opsigelse er modtaget og effektueret. Modtager du ikke en bekræftelse, skal du kontakte kundeservice.

Husk at opsige dit nummer, hvis du ikke vil bruge det mere, for pakken bliver trukket til hver den 1. i måneden uanset saldo på din mobilsaldo.
Skal du ikke bruge dit nummer i en længere periode, sæt dit abonnement på pause for 9 kr. pr. måned, dette gøres på 'Mit Greentel' under fanen "Mit Abonnement"

Ønsker du at flytte dit nummer væk fra Greentel, skal du ikke opsige dit nummer, din nye teleudbyder opsiger nummeret hos Greentel.

Opgørelse af mobilsaldo ved opsigelse

30-40 dage efter opsigelsen er registreret, vil din mobilsaldo blive endelig opgjort. Restsaldoen bliver ført retur til din bankkonto og er til rådighed imellem én til syv dage efter overførslen afhængig af banken der overføres til, weekend og helligdage.

Binding

Hos Greentel er der ingen binding – vi vil kun have kunder, der har lyst til at være hos os.